Škoda po raz 19 została sponsorem i głównym partnerem Tour de France. W tym roku z dumą wzięła pod swoje skrzydła także Le Tour Femmes. Marka dostarczyła około 210 pojazdów, by zapewnić mobilność organizatorom i uczestnikom wydarzenia. Flota objęła modele Škoda Octavia, Škoda Octavia iV i Škoda Superb iV. W pełni elektryczny SUV marki, Škoda Enyaq iV, posłużył za mobilne centrum dowodzenia dyrektora Tour de France. Škoda sponsorowała także zieloną koszulkę dla najlepszego sprintera, a jako partner oficjalnej aplikacji mogła na bieżąco informować fanów o najnowszych wydarzeniach.
– To już 19 rok z rzędu, kiedy Škoda wspiera Tour de France. Historia marki rozpoczęła się ponad 126 lat temu od produkcji rowerów w małym warsztacie. Marka jest nierozerwalnie związana z kolarstwem i dlatego stara się wspierać wydarzenia związane z zawodowym, ale też amatorskim kolarstwem z całych sił. Wspieranie Tour de France jest jednym z fundamentów działań Škody w partnerstwie sportowym od 2004 r. Szerokie zaangażowanie sprawia, że marka jest prezentowana milionowej międzynarodowej publiczności, ale też sprawia, że historia początków Škody pozostaje niezapomniana.