Samochody marki Škoda od lat wspierają Tour de France

Škoda po raz 19 została sponsorem i głównym partnerem Tour de France. W tym roku z dumą wzięła pod swoje skrzydła także Le Tour Femmes. Marka dostarczyła około 210 pojazdów, by zapewnić mobilność organizatorom i uczestnikom wydarzenia. Flota objęła modele Škoda Octavia, Škoda Octavia iV i Škoda Superb iV. W pełni elektryczny SUV marki, Škoda Enyaq iV, posłużył za mobilne centrum dowodzenia dyrektora Tour de France. Škoda sponsorowała także zieloną koszulkę dla najlepszego sprintera, a jako partner oficjalnej aplikacji mogła na bieżąco informować fanów o najnowszych wydarzeniach.

– To już 19 rok z rzędu, kiedy Škoda wspiera Tour de France. Historia marki rozpoczęła się ponad 126 lat temu od produkcji rowerów w małym warsztacie. Marka jest nierozerwalnie związana z kolarstwem i dlatego stara się wspierać wydarzenia związane z zawodowym, ale też amatorskim kolarstwem z całych sił. Wspieranie Tour de France jest jednym z fundamentów działań Škody w partnerstwie sportowym od 2004 r. Szerokie zaangażowanie sprawia, że marka jest prezentowana milionowej międzynarodowej publiczności, ale też sprawia, że historia początków Škody pozostaje niezapomniana.

Historia Zielonej Koszulki

Umów się na jazdę próbną Škodą Enyaq iV