Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy

FAQ

Korzystanie z Salonu Online Škody ma wiele zalet. Oto te najważniejsze:

– wygoda, czyli możliwość konfiguracji samochodu i uzyskania informacji bez wychodzenia z domu,

– wsparcie doradców i profesjonalna pomoc w wyborze i konfiguracji pojazdu,

– możliwość łatwego umówienia się na jazdę próbną w salonie stacjonarnym,

– możliwość rozmowy z doradcą na żywo lub dołączenia do transmisji, podczas której prezentujemy najnowsze modele i poruszamy tematy okołomotoryzacyjne.

Najpierw zaakceptuj ustawienia plików cookie, klikając przycisk w lewym dolnym rogu ekranu. Tylko tak skorzystasz z możliwości salonu i pomocy naszych doradców. Następnie kliknij w okienko wyświetlające się w prawym dolnym rogu ekranu lub w przycisk „Połącz z doradcą” u góry strony. Skorzystaj z opcji „Zadzwoń do mnie teraz” i połącz się od razu z doradcą albo kliknij „Zarezerwuj rozmowę”. Wybierz model, o którym chcesz porozmawiać, a w kolejnym kroku – dogodny termin w kalendarzu: dzień i godzinę. Podaj swoje dane, abyśmy mogli się z Tobą połączyć

W Salonie Online Škody dostępne są różne modele. Jakie i kiedy? To sprawdzisz łatwo w powyższym harmonogramie. Warto pamiętać, że nawet jeśli wybrany przez Ciebie model nie jest obecnie prezentowany online, doradca i tak odpowie na wszystkie Twoje pytania, a także wskaże salon, w którym interesująca Cię Škoda jest dostępna. Zachęcamy do kontaktu.

Tak. Umów się na rozmowę z doradcą Salonu Online i w jej trakcie zgłoś chęć odbycia jazdy testowej oraz podaj dogodne miejsce. W sprawie konkretnego terminu skontaktuje się z Tobą pracownik salonu stacjonarnego.

Nie, w Salonie Online Škody możesz połączyć się z doradcą i wspólnie skonfigurować model najlepiej odpowiadający Twoim potrzebom, ale konkretną ofertę otrzymasz już z salonu dealerskiego.