Szanowni Państwo,

z pewnością jakiś czas temu zapoznaliście się z informacją, że Groupa Volkswagen skupia się na wyjaśnianiu wątpliwości dotyczących oprogramowania w niektórych silnikach diesla.  


Począwszy od czerwca 2016 roku uruchomiliśmy specjalną kampanię, której celem jest przygotowanie odpowiednich aktualizacji oprogramowania do końca 2016 roku.


Czynności serwisowe  zostały opracowane dla wszystkich modeli ŠKODA objętych akcją i przedstawione Vehicle Certification Agency (Agencji Certyfikacji Pojazdów) w Wielkiej Brytanii. Obecnie jesteśmy w ścisłym kontakcie z władzami brytyjskimi, aby móc jak najszybciej rozpocząć realizację przewidzianych działań.


Aby ustalić, czy kwestionowane oprogramowanie zostało zainstalowane w Państwa samochodzie, zapraszamy do odwiedzenia Autoryzowanego Partnera ŠKODY lub skontaktowania się z infolinią ŠKODA Diesel-Hotline, bądź też wysłania zapytania online za pomocą specjalnej aplikacji ŠKODA Diesel Campaign app. 


Jeżeli okaże się, że oprogramowanie w samochodzie wymaga aktualizacji, a jego nowa wersja będzie już dostępna, otrzymacie Państwo zaproszenie do wizyty u Autoryzowanego Partnera ŠKODY. 


Pragniemy Państwa zapewnić, że zaufanie naszych Klientów, jak również całego społeczeństwa, jest i pozostanie jednym z naszych najważniejszych celów. Wiemy, że kluczową sprawą dla naszych Klientów jest pewność, że nasze samochody są bezpieczne i spełniają wszystkie wymagania niezbędne do jazdy po drogach. Bierzemy pełną odpowiedzialność za zaistniałą sytuację niedociągnięcia i zobowiązujemy się do pokrycia kosztów przeprowadzenia czynności serwisowych w ramach akcji. 


Dziękujemy za zrozumienie.