Szanowni Państwo,

Od czerwca 2016 uruchamiamy kampanię serwisową marki dotyczącą problemu emisji CO2. W międzyczasie zostały opracowane nowe środki techniczne dla wszystkich pojazdów ŠKODA, które zostały zaakceptowane i zatwierdzone przez Agencję Certyfikacji Pojazdów w Wielkiej Brytanii. Aktualnie jesteśmy w stanie rozpocząć wdrażanie wspomnianych środków dla naszych Klientów.

Aby ustalić, czy w Państwa pojeździe znajduje się oprogramowanie, którego dotyczy nieprawidłowość, prosimy skontaktować się ze swoim Autoryzowanym Partnerem ŠKODA, zadzwonić na Regionalną infolinię marki lub wypełnić zapytanie online w aplikacji ŠKODA Diesel Campaign.

Chcielibyśmy zapewnić, że zaufanie naszych Klientów i opinii publicznej jest i pozostanie dla nas priorytetem. Bardzo żałujemy, że ta sytuacja miała miejsce. Przypominamy jednak, że wszystkie pojazdy są bezpieczne i mogą być bez obaw używane na co dzień. Informujemy również, że bierzemy pełną odpowiedzialność za koszty wdrożenia niezbędnych środków technicznych związanych z tą sprawą.

Dziękujemy za zrozumienie,

Zespół ŠKODA.