Nagroda za autentyczność w działaniach
– Myślę, że kluczem do udanych aktywności CSR’owych jest ich autentyczność i spójność z dewizami marki. Naszą nadrzędną wartością jest dbałość i odpowiedzialność za szeroko pojęte bezpieczeństwo – na drogach i nie tylko. To łączy nas z TOPR’em i na tym solidnym fundamencie zbudowaliśmy naszą ponad już 20-letnią współpracę. Współpraca z Szerpami Nadziei była dla nas oczywistą kontynuacją naszych „górskich” działań. To zaszczyt móc wspierać ludzi w zdobywaniu szczytów – dosłownie i w przenośni. Od ponad dwóch dekad obserwujemy, wspieramy i nagłaśniamy ciężką pracę ratowników górskich, ratujących ludzkie życia. Tę nagrodę chcielibyśmy zadedykować również im – mówi Klaudyna Gorzan, Kierownik ds. PR marki Škoda.
Nagroda w plebiscycie The Best of Moto nie tylko potwierdziła zaangażowanie społeczne marki, lecz również ukierunkowała uwagę branży na istotę działań na rzecz społeczeństwa i środowiska. To kolejny ważny moment w historii Škody, która nie tylko dostarcza zaawansowane technologicznie i bezpieczne pojazdy, ale również pełni aktywną rolę w kształtowaniu społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw w Polsce.