┼áKODA KAMIQ w kampanii ÔÇ×M├│j SUV, moje miastoÔÇŁ

March 9, 2021

┼áKODA realizuje now─ů kampani─Ö reklamow─ů, kt├│rej bohaterem jest model KAMIQ. Towarzyszy jej has┼éo ÔÇ×M├│j SUV, moje miastoÔÇŁ podkre┼Ťlaj─ůce miejski charakter pojazdu. Stylowa sylwetka, przestronno┼Ť─ç, bezpiecze┼ästwo i wsparcie system├│w asystuj─ůcych to najwi─Öksze atuty samochodu, kt├│ry ┼é─ůczy w sobie zalety SUV-a i dynamik─Ö auta kompaktowego.

Kobieta w sportowym stroju i kasku ochronnym przemierza wyboist─ů tras─Ö na sportowym rowerze. Czerwony SUV mknie przez miejskie drogi. Rowerzystka zatrzymuje si─Ö obok ┼áKODY KAMIQ i zdejmuje kask. Jest przepe┼éniona energi─ů. Samoch├│d dynamicznie pokonuje kolejne ulice, a z ust lektorki pada has┼éo ÔÇ×Miasto mo┼╝na odkrywa─ç na wiele sposob├│w. ┼áKODA KAMIQ. M├│j SUV, moje miastoÔÇŁ.

Tak prezentuje si─Ö spot reklamowy, do obejrzenia TUTAJ, b─Öd─ůcy elementem najnowszej kampanii ┼áKODY KAMIQ, kt├│ra wystartowa┼éa 1 marca. Wyraziste uj─Öcia, dynamiczny monta┼╝ i pe┼éna energii muzyka podkre┼Ťlaj─ů wyj─ůtkowy charakter pojazdu. Kampania akcentuje to, ┼╝e model idealnie nadaje si─Ö na miejskie drogi i pozwala na nowo odkry─ç znan─ů nam przestrze┼ä. ┼áKODA KAMIQ zmienia perspektyw─Ö kierowcy, sprawiaj─ůc, ┼╝e przemierzanie miasta to nie tylko zwyk┼éa podr├│┼╝, ale r├│wnie┼╝ styl ┼╝ycia.

Tw├│rcy kampanii k┼éad─ů nacisk na kilka istotnych cech miejskiego SUV-a. To nowoczesna, zgrabna sylwetka, przestronne i ergonomiczne wn─Ötrze, szereg system├│w bezpiecze┼ästwa u┼éatwiaj─ůcych poruszanie si─Ö po mie┼Ťcie i parkowanie, a tak┼╝e zaawansowane rozwi─ůzania z zakresu ochrony kierowcy, pasa┼╝er├│w i pozosta┼éych u┼╝ytkownik├│w drogi.

Model KAMIQ charakteryzuje si─Ö nowoczesn─ů lini─ů nadwozia, komunikuj─ůc─ů nowy j─Özyk stylistyczny marki. Auto posiada now─ů generacj─Ö system├│w infotainment, najnowsze systemy bezpiecze┼ästwa oraz bogate wyposa┼╝enie standardowe. KAMIQ ┼é─ůczy zalety SUV-a, takie jak wi─Ökszy prze┼Ťwit i wy┼╝sza pozycja za kierownic─ů, ze zwinno┼Ťci─ů aut kompaktowych.

Kampania rozpoczęła się 1 marca. Za kreację odpowiada agencja Isobar Polska, za zakup mediów PHD Media.


Ostatnie newsy