┼áKODA ENYAQ iV w nowej kampanii ÔÇ×M├│j elektryczny SUVÔÇŁ

September 14, 2021

ÔÇ×Wybra┼éem go dla moich najbli┼╝szych. Dla ich przysz┼éo┼Ťci.ÔÇŁ To mocny przekaz, kt├│ry niesie ze sob─ů nowa kampania elektrycznej ┼áKODY ENYAQ iV. Spot video k┼éadzie nacisk nie tylko na moc i zasi─Ög samochodu, ale przede wszystkim na jego bezemisyjno┼Ť─ç, a co za tym idzie ÔÇô trosk─Ö o przysz┼éo┼Ť─ç najbli┼╝szych oraz otaczaj─ůcego ┼Ťwiata. ÔÇ×M├│j elektryczny SUVÔÇŁ to has┼éo kampanii, kt├│ra realizowana jest przez mark─Ö ┼áKODA w telewizji oraz digitalu.

Nowy spot ┼áKODY ENYAQ iV ukazuje czteroosobow─ů rodzin─Ö przemierzaj─ůc─ů nadmorskie okolice elektrycznym SUV-em marki podczas zachodu s┼éo┼äca. Dynamicznym i pe┼énym klimatu obrazom towarzyszy kompozycja Moby'ego. Z ust lektora s┼éyszymy: ÔÇ×M├│j elektryczny SUV. Moc, kt├│ra zapewnia emocje. Zasi─Ög, kt├│ry daje mi wolno┼Ť─ç i komfort bycia sob─ů. Ale nie wybra┼éem go dla mocy i zasi─Ögu. Wybra┼éem go dla moich najbli┼╝szych. Dla ich przysz┼éo┼Ťci.ÔÇŁ

Spot video, dost─Öpny pod LINKIEM, jest cz─Ö┼Ťci─ů kampanii ┼áKODY ENYAQ iV, kt├│ra wystartowa┼éa 6 wrze┼Ťnia. Jej celem jest podkre┼Ťlenie kluczowych cech modelu, takich jak du┼╝y zasi─Ög, imponuj─ůca moc, zastosowanie nowoczesnych technologii, przestronno┼Ť─ç, ponadprzeci─Ötny komfort oraz wyr├│┼╝niaj─ůcy design. W komunikacji marka stawia tak┼╝e na nap─Öd elektryczny i podkre┼Ťla, ┼╝e motywacj─ů takiego wyboru mo┼╝e by─ç nie tylko styl ┼╝ycia, ale przede wszystkim troska o najbli┼╝szych oraz ┼Ťrodowisko.

ÔÇô ENYAQ iV realizuje ┼Ťmia┼é─ů wizj─Ö marki dotycz─ůc─ů holistycznego podej┼Ťcia do tematyki e-mobilno┼Ťci. Ten elektryczny SUV nie tylko spe┼énia oczekiwania wsp├│┼éczesnych kierowc├│w pod k─ůtem designu, wygody czy zastosowanych technologii, ale tak┼╝e odpowiada na wyzwania wsp├│┼éczesnej motoryzacji. Prezentuj─ůc atrakcyjny samoch├│d z nap─Ödem w pe┼éni elektrycznym, wysy┼éamy jako marka ┼áKODA komunikat o tym, jak wa┼╝ne jest to, aby ju┼╝ teraz wsp├│lnie zadba─ç o ┼Ťrodowisko naturalne ÔÇô dla nas i dla przysz┼éych pokole┼ä ÔÇô podkre┼Ťla Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu ┼áKODA Polska.

Szeroko zakrojona kampania realizowana jest w telewizji oraz digitalu. Za kreacj─Ö odpowiada agencja Isobar Polska, a za zakup medi├│w PHD Media. Na dedykowanej stronie www.enyaq.pl dost─Öpne s─ů wszelkie informacje o modelu.

Ostatnie newsy