This page is a supplementary page of the opening page. Click the button to get back.

POWERPASS FAQ

Aplikacja i doładowanie

Co to jest Powerpass?

Powerpass to rozwiązanie dla klientów iV ŠKODA dotyczące ładowania w miejscach użyteczności publicznej. Umożliwia ono ładowanie w dowolnym miejscu w naszej sieci za pomocą jednej karty i aplikacji.

Jak mogę otrzymać Powerpass?

Pobierz aplikację Powerpass na swoje urządzenie mobilne z App Store or Google Play, uzupełnij swoje dane osobowe, wybierz taryfę i zamów kartę RFID.

Czy aplikacja Powerpass zostanie zintegrowana z aplikacją MyŠKODA, czy potrzebne są dwie odrębne aplikacje?

Na tą chwilę Powerpass jest używany jako oddzielna aplikacja do celów ładowania. Zdecydowano, że zintegrowanie go z MyŠKODA nie będzie w tej chwili możliwe, jednak opcja ta zostanie ponownie rozpatrzona na późniejszym etapie.

Czy Powerpass jest również dostępny dla PHEV?

Oczywiście. Powerpass może być stosowany we wszystkich zelektryfikowanych samochodach ŠKODA.

Gdzie mogę naładować mój pojazd?

Powerpass zapewnia dostęp do kompleksowej sieci ładowania. Skorzystaj z mapy ładowania w aplikacji, aby znaleźć obsługiwane stacje ładowania.

Karta jest wydawana w oparciu o umowę, więc na jedno konto przypada jedna karta. Czy to oznacza, że aplikację można pobrać tylko na jedno urządzenie, czy mogę jej używać na więcej niż jednym telefonie/tablecie?

Możesz zalogować się na swoje konto z wielu urządzeń.

W jaki sposób i w jakiej formie podpisywana jest umowa z dostawcą usług mobilnych (MSP) między Elli a klientami?

Nie ma fizycznej umowy do podpisania. Zamiast tego umowa jest finalizowana cyfrowo poprzez rejestrację klienta. W ramach procesu rejestracji wymagane jest zaakceptowanie Warunków świadczenia usług.

Co powinienem zrobić, jeśli uwierzytelnianie na stacji nie działa?

Sprawdź swoją aplikację Powerpass, aby upewnić się, że masz aktywną subskrypcję i że Twoja karta RFID jest sparowana i ustawiona jako domyślna do ładowania.

Jeśli aplikacja nie działa, użyj karty RFID do uwierzytelnienia i ładowania. Jeśli jest to powtarzający się problem, skontaktuj się z obsługą klienta, korzystając z danych kontaktowych na karcie RIFD lub w aplikacji.

Co powinienem zrobić, jeśli uwierzytelnianie za pomocą mojej karty RFID nie działa?

Skontaktuj się z linią obsługi klienta stacji ładującej (szczegóły znajdziesz na stacji ładującej).

Co mam zrobić, jeśli stacja nie ładuje mojego akumulatora?

Jeśli stacja nie odpowiada lub nie dostarcza prądu, skontaktuj się z linią obsługi klienta, korzystając z danych podanych na stacji ładującej.

Co mam zrobić, jeśli nie widzę historii ładowania?

Zakończona sesja ładowania może nie pojawić się od razu. Oznacza to, że informacja o ładowaniu jest wciąż przetwarzana między operatorem punktu ładowania (CPO) a dostawcą usług mobilnych (MSP). Poczekaj do następnego dnia, a jeśli ostatnia sesja ładowania nadal się nie pojawi, skontaktuj się z obsługą klienta, korzystając z danych kontaktowych na karcie RIFD lub w aplikacji.

Czy z Powerpass mogę ładować samochód inny niż ŠKODA?

Tak, możesz. Jeśli jednak Twój samochód nie jest ŠKODA iV, na razie możesz zarejestrować się tylko w taryfie Charge Free.

Czy mogę otrzymać Powerpass, nawet jeśli sam nie posiadam samochodu ŠKODA iV, ale pożyczam go lub w inny sposób z niego korzystam?

Tak, na razie jednak możesz zarejestrować się w taryfie Charge Free tylko wtedy, gdy nie posiadasz pojazdu ŠKODA iV.

W których miejscach użyteczności publicznej mogę naładować samochód?

Dzięki Powerpass możesz naładować swój samochód na ponad 300 000 stacji ładowania w całej Europie. Wszystkie te stacje można znaleźć w aplikacji Powerpass.

Jakie funkcje otrzymuję dzięki aplikacji Powerpass?

Przede wszystkim możesz zamówić kartę Powerpass za pośrednictwem aplikacji. Ponadto aplikacja jest wyposażona w przydatne funkcje, takie jak wyszukiwanie i znajdowanie ładowarek, zdalne sterowanie ładowaniem czy historia ładowania. Możesz również otrzymać oferty specjalne. Dzięki aplikacji Powerpass możesz nawet śledzić sesje ładowania w domu za pomocą ładowarki ŠKODA iV.

Jakie rodzaje ładowania mogę uzyskać dzięki Powerpass?

Powerpass zapewnia dostęp do wszystkich rodzajów ładowania w miejscach użyteczności publicznej, zarówno AC, jak i DC, a ponadto możesz korzystać z superszybkich stacji ładowania IONITY.

Ceny i taryfy

Jakie taryfy oferuje Powerpass?

Masz do wyboru trzy taryfy – Charge Free, Simply Charge i Charge Faster. Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Co obejmuje taryfa Charge Free?

To jest nasza podstawowa taryfa. Pozwala na ładowanie bez żadnych opłat miesięcznych. Jeśli podróżujesz na dłuższych dystansach, powinieneś rozważyć taryfę Simply Charge lub Charge Faster, ponieważ oferują one lepsze ceny za ładowanie.

Co obejmuje taryfa Simply Charge?

Ta taryfa jest odpowiednia, jeśli podróżujesz na dłuższych dystansach. Płacisz miesięczną opłatę, ale zyskujesz niższe ceny za ładowanie AC i DC niż te oferowane w taryfie Charge Free.

Co obejmuje taryfa Charge Faster?

Ta taryfa jest odpowiednia, jeśli podróżujesz na dłuższych dystansach i chcesz ładować szybciej i taniej. Płacisz miesięczną opłatę, ale zyskujesz niższe ceny niż te oferowane w taryfie Charge Free i Simply Charge dla AC, DC, a zwłaszcza szybkiego ładowania IONITY.

Czy koszt ładowania za kWh jest niższy niż oficjalna cena?

Ceny są ustalane przez Elli z myślą o tym, by stawki były konkurencyjne, zwłaszcza w porównaniu z cenami „ad hoc”.

Czy taryfa zawiera jakiekolwiek faktyczne opłaty, czy jest to tylko stała opłata za dostęp?

Taryfa zapewnia dostęp do stacji ładowania w całej Europie. Samo ładowanie nie jest wliczone w taryfę. Za energię ładującą samochód płacisz osobno, na podstawie rzeczywistego zużycia.

Jak klientom wyświetla się cena?

Cena zostanie wyświetlona przy punkcie ładowania na mapie.

Jak zostaje naliczona opłata?

Na początku każdego nowego miesiąca otrzymasz fakturę z wyszczególnieniem wszystkich sesji ładowania.

Co mam zrobić, jeśli nie widzę moich faktur?

Jeśli nie otrzymasz faktury do 5 dnia miesiąca, upewnij się, że na Twojej liście mailingowej włączona jest opcja noreply@powerpass.notifications.elli.eco. Jeśli jest włączona, a faktura pozostaje niedostępna, skontaktuj się z obsługą klienta. Dane kontaktowe można znaleźć na karcie RFID lub w aplikacji.

Jaka jest częstotliwość płatności Powerpass?

Opłaty są miesięczne.

Karta Powerpass

Jak mogę otrzymać kartę Powerpass?

W aplikacji Powerpass, podczas wybierania taryfy.

Ile kart można zarejestrować na 1 pojazd (VW oferuje tylko 1 karta na pojazd)? Co się dzieje, gdy inni członkowie mojej rodziny korzystają z samochodu (czy najlepiej jest cały czas trzymać kartę w samochodzie)?

W umowie może być tylko jedna karta. Oznacza to, że jeśli Twoja rodzina chce korzystać z wielu kart, musisz podpisać odpowiednią liczbę umów. Chociaż agregatory nie pozwalają obecnie na używanie wielu kart na umowę, do aplikacji zostanie wprowadzona funkcja, która umożliwia zdalne uwierzytelnianie sesji bez użycia fizycznej karty.

Czy karta jest konieczna? Czy nie mogę po prostu użyć aplikacji do uwierzytelniania?

Tak, karta jest niezbędna, ponieważ wiele punktów ładowania nie jest jeszcze w stanie komunikować się z aplikacją.

Jak aktywować kartę RFID?

Po otrzymaniu karty musisz ją sparować ze swoim kontem w aplikacji Powerpass, aby ją aktywować.

Czy karta jest połączona z pojazdem elektrycznym?

Nie, jest połączona z Twoim kontem użytkownika i pozostaje z Tobą.

Jak uzyskać kartę RFID?

Karta zostanie wysłana bezpośrednio na Twój adres domowy.

Czy karta może zostać zablokowana, aby zapobiec nadużyciom, na przykład, jeśli ją zgubię?

Jeśli zgubisz lub zapodziejesz kartę RFID, możesz ją zablokować w aplikacji Powerpass. W sekcji „Moje karty Powerpass” w menu głównym wybierz kartę, którą chcesz zablokować. Po wybraniu karty wyświetlane są jej szczegóły i można ją zablokować za pomocą opcji „Zablokuj kartę” na dole strony.

Jak mogę otrzymać nową kartę, jeśli zgubię oryginalną?

Jeśli zgubisz kartę RFID, skontaktuj się ze skoda-auto.support@elli.eco, aby poprosić o wydanie nowej.

Czy mogę używać mojej karty MSP (Mobility Service Provider) z Wallbox?

Tak, możesz.

Co powinienem zrobić, jeśli moja karta RFID nie sparuje się z aplikacją?

Zakładając, że Twoja karta RFID nie jest już sparowana z innym kontem, skontaktuj się z obsługą klienta. Dane kontaktowe można znaleźć w aplikacji lub na karcie RFID.

Czy Powerpass jest dostępny w wersji biznesowej dla firm, tak jak karta CCS?

Nie, Powerpass jest przeznaczony wyłącznie dla klientów detalicznych.

Ile czasu zajmie otrzymanie mojej karty?

5 do 7 dni roboczych.

Czy mogę używać Powerpass bez karty, na przykład korzystając z technologii NFC w moim telefonie?

Czy jest to opcja na czas oczekiwania na fizyczną kartę? Powerpass nie obsługuje technologii NFC. Przed pierwszym naładowaniem pojazdu należy sparować fizyczną kartę, aby aplikacja mogła być używana do uwierzytelniania na stacji. Nawet po tym zalecamy, aby zawsze mieć przy sobie kartę RFID.