Sprawdź najnowszą odsłonę tego modelu
Sprawdź najnowszą odsłonę tego modelu
Jaka jest nowa ŠKODA KODIAQ? Przede wszystkim przestronny i komfortowy. Ten SUV charakteryzuje się przeprojektowaną, jeszcze bardziej wyrazistą maską, a także bardziej pionową, sześciokątną osłoną chłodnicy, złożoną z wyrazistych, podwójnych żeber. Węższe niż u poprzednika reflektory komponują się ze światłami przeciwmgielnymi umieszczonymi poniżej, tworząc nowe oblicze.
ŠKODA KODIAQ, a więc najbardziej wszechstronny model wśród aut ŠKODY był od samego początku uosobieniem emocjonującego designu, wyjątkowej przestronności i doskonałego komfortu jazdy w każdych warunkach. Dotychczas został wyprodukowany w liczbie 600 000 egzemplarzy, które znalazły odbiorców na ponad 60 rynkach na całym świecie.
Poza przeprojektowaną maską, uwagę zwraca bardziej pionowa, sześciokątna osłona chłodnicy, złożona z wyrazistych, podwójnych żeber. Węższe niż u poprzednika reflektory komponują się ze światłami przeciwmgielnymi umieszczonymi poniżej. Kolejną nowością jest przedni pas o szerszym centralnym wlocie powietrza, obramowanym zdobieniami w kształcie litery L po obu stronach.
Drugi szkic to dokładne odwzorowanie przemodelowanych przednich reflektorów, na którym widoczne są dwa moduły LED, umieszczone jeden nad drugim, tworzące charakterystyczną strukturę świateł.
Na trzecim szkicu można zauważyć, jak ostro zarysowane zostały światła tylne, teraz wysmuklone i stanowiące lustrzane odbicie przednich. Ich krystaliczna struktura jest spójna z innymi modelami marki, będąc w istocie bardziej płaską wersją klasycznego dla ŠKODY designu w kształcie litery C.
ŠKODA SPORTLINE, Laurin & Klement oraz usportowiony RS. Wszystkie te modele zostały zaprezentowane podczas premiery na żywo transmitowanej online 13 kwietnia. Na spotkaniu byli obecni: Thomas Schäfer, dyrektor generalny ŠKODA AUTO, który wyjaśnił, jakie znaczenie pełni model ŠKODA KODIAQ dla marki ŠKODA oraz Oliver Stefani, szef ŠKODA Design, który przedstawił zmiany w odświeżonej wersji modelu.
Premierę można obejrzeć na ŠKODA Storyboard i na kanale YouTube ŠKODY.
„Wprowadzając na rynek model ŠKODA KODIAQ cztery lata temu, zrobiliśmy duży krok naprzód w kierunku naszego obecnego języka designu. Dzięki kilku subtelnym zmianom nasz SUV wygląda teraz jeszcze bardziej emocjonująco. Nowy przód jest bardziej wyrazisty, a konstrukcja czterech rozmieszczonych na nowo reflektorów nadaje modelowi niepowtarzalny charakter."
Zderzak przedni w kolorze nadwozia ma krystaliczny, wlot powietrza w dolnej części z efektem siatki oraz bocznymi wykończeniem w kształcie litery L, które wyglądają jak kurtyny powietrzne. Zoptymalizowany aerodynamicznie przedni czarny spojler o ziarnistej strukturze wykończony efektem aluminium uzupełnia przedni pas. Dyfuzor z tyłu ma konstrukcję, z rzeźbionym zderzakiem w kolorze nadwozia.
Potężny wygląd ŠKODY KODIAQ został wzmocniony przez odważne, rzeźbione i czarne listwy progowe samochodu, wykonane z wytrzymałego tworzywa sztucznego, a także duże nadkola z przodu i z tyłu z efektownymi wykończeniem, również wykonanymi z czarnego tworzywa sztucznego o ziarnistej strukturze.
Opcjonalny system dźwiękowy CANTON również został zmodernizowany i oprócz centralnego głośnika w desce rozdzielczej oraz subwoofera w bagażniku posiada teraz dziesięć głośników zamiast ośmiu. Dwa nowe znajdują się w panelach drzwi i są otoczone okrągłym chromowanym wykończeniem. System dźwiękowy Canton o mocy 575 watów jest standardem w wersji L&K.
System Infotainment Bolero i system nawigacji Amundsen oferują 8-calowy ekran dotykowy, natomiast wyświetlacz najwyższej klasy systemu nawigacji Columbus ma 9,2 cala. Mapy i aktualizacje oprogramowania są instalowane bezprzewodowo.
Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 556(1)§2 Kodeksu cywilnego. Škoda zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia i opisy mają wyłącznie charakter poglądowy i mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następuje w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. Zastrzegamy sobie prawo do zmian i pomyłek. Wszelkie prezentowane informacje są aktualne na dzień publikacji. Prezentowane ceny są wyłącznie cenami rekomendowanymi i obejmują podatek VAT (23 %). Z uwagi na ograniczenia technik drukarskich lub parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany, kolory przedstawione w niniejszym materiale mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów.
W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Partnerem Marki Škoda
Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Škoda są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów Škoda sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach: https://www.skoda-auto.pl/swiat-skody/recycling-samochodow
Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w Rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. WLTP zapewnia bardziej rygorystyczne warunki badania i bardziej realistyczne wartości zużycia paliwa i emisji CO2 w porównaniu do stosowanej to tej pory metody NEDC.
O szczegóły zapytaj Partnera Marki Škoda
Pod tekstem TABELA z danymi zużycia paliwa i emisji w cyklu mieszanym per model Pod tabelą z danymi dodatkowo "Dane na podstawie świadectw homologacji typu"
Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa i emisji CO2 oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie.
Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu. Więcej informacji nt. zasięgu i czasie ładowania sprawdź na stronie https://www.skoda-auto.pl/apps/charging/.