Škoda wspiera kobiecość – ruszyła kampania z K. Niewiadomą

17. května 2024

Škoda konsekwentnie buduje markę w duchu Women Empowerment, realizując kolejną kampanię z ambasadorką – polską kolarką Kasią Niewiadomą. W swoich działaniach marketingowych producent pokazuje, jak istotne jest odkrywanie talentów i pasji kobiet, prezentując je szerokiemu gronu. Centralnym punktem nowej kampanii jest inspirujący film dokumentalny z Kasią, która dzieli się swoją pasją, determinacją oraz unikalnym spojrzeniem na kobiecość w sporcie i nie tylko. Kampania zostanie wypromowana w telewizji, kinach oraz w social mediach, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców.

Najnowsza kampania producenta samochodów skupia się na pokazaniu kobiecej siły, pasji i determinacji do osiągania wymarzonych celów. Kobiety to bardzo ważna grupa kierowców, do której Škoda stara się dotrzeć z pozytywnym i inspirującym przekazem. Przygotowany w ramach akcji krótkometrażowy film z udziałem Kasi Niewiadomej rzuca światło na jej drogę do sukcesu, w której bez względu na osiągane rezultaty towarzyszy jej Škoda. Film pokazuje, jak wytrwałość, odwaga i miłość do kolarstwa pomagają jej przełamywać bariery oraz stawać się inspiracją dla kobiet na całym świecie. Materiał podkreśla, że każda kobieta ma w sobie siłę do realizacji marzeń dokładnie wtedy, kiedy tego potrzebuje i pragnie. Czym dla Kasi jest kobiecość? Co napędza kolarkę do realizacji marzeń? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się w przygotowanym przez nas dokumencie.

– Dla mnie meta nigdy nie jest końcem, a motywacją do dalszego przekraczania barier. Uważam, że każda kobieta powinna mieć wybór i odwagę do realizowania wyznaczonych sobie celów. Każda z nas może znaleźć sposób wyzwalający energię do dalszego działania oraz inicjowania zmiany. Każda z nas może stać się inspiracją dla innych. Kobiecość można rozumieć na wiele różnych sposobów. Ja widzę ją jako walkę o siebie, swoją satysfakcję i szczęście – komentuje Kasia Niewiadoma, polska kolarka i ambasadorka marki Škoda.

W materiałach kampanijnych szczególne miejsce zajmuje elektryczny SUV - Škoda Enyaq - którym Kasia jeździ na co dzień. Jest to świetny kompan dla współczesnych, odważnych odkrywców. Model jest nie tylko symbolem zaawansowanych technologii, innowacyjności oraz zrównoważonego rozwoju, ale stanowi również doskonałe połączenie elegancji, wygody i funkcjonalności. Cech, które są bliskie zarówno filozofii marki Škoda, jak i sercu Kasi Niewiadomej.

– Jesteśmy niezmiernie podekscytowani naszą współpracą z Kasią Niewiadomą, która symbolizuje nie tylko wybitne osiągnięcia sportowe, ale także siłę i determinację kobiet w każdej dziedzinie życia. Kasia jest dla nas ikoną woman empowerment, której osiągnięcia, wytrwałość w dążeniu do celu i osobowość są niezwykle inspirujące. Jej historia i wartości, które reprezentuje swoją postawą, motywują nas do działania w naszym życiu codziennym. Współpraca z Kasią to dla nas nie tyle możliwość promowania naszych samochodów, ale platforma do budowania świadomości w duchu woman empowerment i wsparcia kobiet w osiąganiu swoich celów. Škoda aktywnie angażuje się w działania mające na celu wzmacnianie pozycji kobiet. Naszym celem jest inspirowanie ich, aby to one kreowały własne przeznaczenie, chcemy aby nie bały się marzyć i wytrwale stąpały po wybranej przez siebie drodze – mówi Arkadiusz Gwizdek dyrektor marketingu Škoda Polska.

Szeroko zakrojona kampania będzie realizowana w telewizji, digitalu, kinach oraz kanałach social media. Za kreację odpowiada agencja Dentsu Creative, a za zakup mediów PHD Media.