O marce – misja i wartości

Škoda to misja i wartości napędzane pasją już od 125 lat. Obecnie marka inwestuje zarówno w zaawansowane linie produkcyjne, jak i w zrównoważony rozwój, alternatywne systemy napędowe oraz nowe usługi w zakresie mobilności. Dzięki temu w wartości marki wpisane jest nieustanne zaangażowanie, autentyczna chęć rozwoju i łączenie prawdziwych innowacji z praktycznością oraz ekologią.

Marce Škoda przyświeca idea „Wszystko, co ważne”, według której bezpieczeństwo, komfort i odpowiedzialność społeczna są priorytetowe i należą się każdemu.

Škoda. Wszystko, co ważne.

Bezpieczeństwo

Škoda przekazuje swoje doświadczenie kierowcom m.in. w Škoda Szkoła Auto, Škoda Autodrom Poznań oraz Škoda AutoLab. Działając już od 15 lat marka przeszkoliła łącznie ponad 150 000 kierowców!

Komfort

Škoda w swoich najnowszych modelach stosuje zaawansowane rozwiązania technologiczne z zakresu bezpieczeństwa i komfortu jazdy dla szerokiej gamy odbiorców.

Pozycja rynkowa i wizja rozwoju

Sukces rynkowy Škody tak naprawdę trwa codziennie od 125 lat… Każdego dnia marka dostarcza kierowcom na całym świecie tysiące nowych samochodów, które stają się bestsellerami.

W Polsce Škoda jest niekwestionowanym liderem rynku motoryzacyjnego już od 11 lat! Marka cieszy się ogromną popularnością i jest w czołówce najchętniej wybieranych marek zarówno na rynku klientów indywidualnych, jak i flotowych. Wśród jej modeli są takie ikony motoryzacji, jak Fabia czy Octavia, jak również inne bijące rekordy popularności modele. 

Poznaj wszystkie modele Škody

Wyniki rejestracyjne marki Škoda w Polsce

Kryteria dla kandydatów

Škoda to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży motoryzacyjnej, która dzięki perspektywie rozwoju wciąż poszukuje nowych Inwestorów.


Czego oczekujemy od inwestorów:

  1.  Doświadczenia w branży motoryzacyjnej.
  2.  Możliwości wybudowania nowego obiektu pod ekspozycję min. 9 samochodów wraz z niezbędną infrastrukturą lub istniejącego obiektu spełniającego powyższe parametry (powierzchnia działki uzależniona od lokalizacji).
  3.  Lokalizacji zgodnej z wymogami marki Škoda i zapewnienia odpowiedniej ekspozycji w pobliżu głównych tras.
  4.  Dysponowania kapitałem dla budowy i prowadzenia działalności dealerskiej.

Jak wygląda proces wyboru inwestora?

1. Analiza zgłoszenia i proponowanej lokalizacji

2. Analiza Inwestora, osiągnięć, wizji rozwoju i prowadzenia działalności

3. Analiza biznes planu i planu finansowego przedstawionego przez Kandydata

4. Analiza harmonogramu proponowanej inwestycji

5. Analiza wizji prowadzenia zakładu dealerskiego Škoda

6. Analiza lokalizacji i spotkanie z Kandydatem

7. Analiza informacji zebranych przez markę Škoda i działy centralne Volkswagen Group Polska. 

8. Wydanie decyzji i poinformowanie Kandydata

Wsparcie inwestorów

Inwestor Škoda może liczyć na wszechstronną i profesjonalną pomoc ze strony marki na każdym etapie współpracy.


Obszary wsparcia inwestorów:

  1.  Profesjonalne szkolenia praktyczne i teoretyczne (stacjonarne oraz online).
  2.  Innowacyjne formaty dealerskie wspierające sprzedaż (City Store, Salon Digital, wsparcie sprzedaży online).
  3.  Rozbudowany program sprzedaży samochodów używanych.
  4.  Wymianę doświadczeń pomiędzy dealerami ŠKODA i pozostałymi dealerami Volkswagen Group Polska. 
  5.  Gwarantowaną współpracę z Volkswagen Financial Services Polska.
  6.  Wsparcie centralnych działów Volkswagen Group Polska. 
  7.  Specjalistyczne programy wsparcia obsługi i satysfakcji klienta.
  8.  Bieżące wsparcie Regionalnych Kierowników Sprzedaży i Regionalnych Kierowników Obsługi Posprzedażnej.
  9.  Aktywny udział w programach i konferencjach motoryzacyjnych.

FAQ

Poniżej znajdują się najczęściej zadawane pytania dotyczące procesu inwestycyjnego marki Škoda. Indywidualne pytania prosimy wysyłać na adres: zgloszenia@skoda-auto.pl.

1. Czy mogę wybrać własną lokalizację zakładu dealerskiego?

Poszukiwania Kandydatów na Inwestora każdorazowo ogłaszane są w prasie, mediach online. Precyzowane jest wówczas miasto, w którym zakład dealerski ma zostać otwarty, bądź dodatkowo konkretny obszar miasta, dzielnica.

2. Czy mogę mieć więcej niż jeden zakład dealerski?

Tak, istnieje możliwość posiadania więcej niż jednego zakładu dealerskiego marki ŠKODA.

3. Ile pieniędzy potrzebuję, aby wybudować obiekt dealerski?

Budżet potrzebny na otwarcie zakładu dealerskiego jest każdorazowo powiązany z lokalizacją i wielkością planowanej inwestycji. Marka ŠKODA służy indywidualną pomocą w przygotowaniu kalkulacji po zapoznaniu się z planami potencjalnego Inwestora.

4. Czy muszę wybudować nowy obiekt, czy mogę dostosować obiekt już istniejący?

Dopuszczane jest zarówno wybudowanie nowego obiektu, jak i dostosowanie już istniejącego obiektu do standardów ŠKODY.

5. W jakim czasie muszę oddać obiekt do działalności?

Czas oddania do użytkowania jest uzależniony od proponowanej inwestycji. Szacuje się, że okres oddania obiektu do użytku nie powinien przekroczyć 2 lat od rozpoczęcia inwestycji.

6. Czy otrzymam pomoc w projektowaniu zakładu dealerskiego?

Tak, marka ŠKODA służy pomocą i materiałami wspierającymi przy projektowaniu zakładu dealerskiego.

7. Czy mogę mieć także zakłady dealerskie innych marek z Grupy VW?

Tak, jeśli inne marki z Grupy VW także poszukują Inwestorów, możesz wystartować w przetargu.

8. Mam więcej pytań – jak i z kim mogę się skontaktować?

Napisz do nas na adres: zgloszenia@skoda-auto.pl. Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje dodatkowe pytania.

Napisz do nas >>