– Wspieranie misji wiodącego na świecie organizatora wyścigów A.S.O. jest dla nas zaszczytem i przywilejem. W końcu zaczynaliśmy prawie 130 lat temu jako firma produkująca rowery, a kolarstwo jest dziś pasją wielu naszych klientów, którzy eksplorują codzienność na dwóch kółkach. Od 20 lat jesteśmy głównym partnerem i dostawcą samochodów dla Tour de France, więc logiczne jest, że teraz rozszerzamy naszą współpracę i wspieramy rosnące portfolio imprez – zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet, profesjonalistów i amatorów. Chcemy pomóc A.S.O. i społeczności kolarskiej inspirować ludzi do osiągania indywidualnych celów, pracy zespołowej i uczciwości – mówi Klaus Zellmer, CEO Škoda Auto.
Kontynuując współpracę z A.S.O. i Tour de France, Škoda potwierdza swój silny związek z kolarstwem i jego fanami. Tour de France to najchętniej oglądany wyścig tej dziedziny sportu na świecie. W 2023 roku w samej Europie przyciągnął prawie 150 milionów widzów. Ta wyjątkowa oglądalność przynosi ogromne korzyści naszym produktom, co pozwala wzmocnić pozycję Škody jako kluczowego patrona kolarstwa i uczcić dziedzictwo marki – mówi Martin Jahn, członek zarządu Škoda Auto ds. sprzedaży i marketingu.