Na Milan Design Week Škoda przeniosła design w zupełnie nowy wymiar. We współpracy ze znanym artystą Marcantionio marka stworzyła spektakularną przestrzeń o powierzchni 500 metrów kwadratowych, która przyciąga uwagę nie tylko fanów motoryzacji, ale i miłośników sztuki współczesnej.
W centrum artystycznej scenografii znalazł się nowy, w pełni elektryczny SUV Škoda Elroq – otoczony gigantycznymi rzeźbami i unoszącymi się nad głowami odwiedzających sztucznymi chmurami. Każdy element instalacji to fizyczna metafora wartości, które niesie nowy model.
Flaming – znany z komunikacji Elroqa – to nie tylko element graficzny. Tutaj staje się monumentalną rzeźbą, która w efektowny sposób podkreśla zwinność, lekkość i wyjątkowy prześwit auta. Z kolei unoszące się w powietrzu chmury symbolizują bezgłośne podróżowanie na długich dystansach, które umożliwia napęd elektryczny.
Ta ekspozycja to coś więcej niż pokaz nowego modelu – to immersyjne doświadczenie, które łączy emocje, sztukę i innowację. Elroq RS na scenie Milan Design Week to nie tylko samochód, ale to także manifest nowoczesnej mobilności.
Elroq RS, czyli najbardziej sportowa odmiana kompaktowego SUV-a, imponuje nie tylko designem ale i osiągami. Sprint do setki zajmuje mu zaledwie 5,4 sekundy, co jest możliwe dzięki zastosowaniu dwóch silników elektrycznych o łącznej mocy 340 KM (250 kW).
„Myślę, że Škoda to wszechstronna marka. Jest jak ubranie, które można nosić w dowolnym momencie - może być eleganckie, sportowe, gotowe na wieczorne wyjście z przyjaciółmi lub spotkanie biznesowe” - mówi Marcantonio, artysta i twórca wystawianych rzeźb.