Effie nagradza i promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania oraz wysokie wyniki biznesowe. Nagrodzona kampania ŠKODY obejmowała części wizerunkową oraz produktową. W komunikacji wykorzystano dwa modele samochodów: KODIAQ i OCTAVIA. W kampanii uwypuklono jeden z celów producenta – udostępnianie zaawansowanych rozwiązań technologicznych z zakresu bezpieczeństwa i komfortu jazdy dla szerokiej gamy odbiorców. Przyznające nagrodę jury doceniło również zmianę wizerunku marki ŠKODA, jaka dokonała się na przestrzeni ostatnich lat.
– Statuetka Effie to wyróżnienie, które w pełni potwierdza efektywność kampanii marketingowych, które prowadzi ŠKODA. To także kolejny dowód na to, że jako lider rynku, ale także inicjator wielu nowatorskich działań kreatywnych niezmiennie pozostajemy blisko naszych klientów, wsłuchując się w ich potrzeby i przekładając je na konkretne rozwiązania – podsumowuje Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ŠKODA.