Polski dział marketingu ŠKODY wyróżniony czterema nagrodami w konkursie MARKETING BEST PRACTICE AWARD 2019

December 5, 2019
Innowacyjne dzia┼éania w obszarze marketingu i PR oraz ca┼éo┼Ťciowe podej┼Ťcie do kwestii bezpiecze┼ästwa po raz kolejny zapewni┼éy wyr├│┼╝nienia marce ┼áKODA w Polsce w konkursie Best Practice Award 2019 organizowanym przez central─Ö ┼áKODA AUTO A.S. Polski importer zdoby┼é g┼é├│wn─ů w nagrod─Ö w kategorii Innovation Excellence, przyznawanej za jako┼Ť─ç wprowadzanych innowacji. Wyr├│┼╝nione zosta┼éy te┼╝ projekty Sales Online, Wirtualny Salon oraz event prasowy z okazji 15-lecia projektu ┼áKODA AUTO SAFETY.

Podczas tegorocznej edycji konkursu Innovation Agenda polski dzia┼é marketingu ┼áKODY otrzyma┼é g┼é├│wn─ů nagrod─Ö w najbardziej presti┼╝owej kategorii ÔÇ×Innovation ExcellenceÔÇŁ. To ju┼╝ kolejny raz, kiedy dzia┼éania z obszaru marketingu i PR w Polsce zosta┼éy docenione przez jury za realizacj─Ö odwa┼╝nych, innowacyjnych i kreatywnych projekt├│w.

Z kolei w ramach konkursu Best Practice Award 2019, wy┼éaniaj─ůcego najlepsze dzia┼éania maj─ůce na celu promocj─Ö marki i jej produkt├│w, polski importer ┼áKODY otrzyma┼é trzy wyr├│┼╝nienia w kategoriach: ÔÇ×Best EventÔÇŁ za organizacj─Ö 15-lecia projektu ┼áKODA AUTO SAFETY, ÔÇ×Best Digital & Social Media ActivityÔÇŁ za wdro┼╝enie projektu ┼áKODA Sales Online i Wirtualny Salon oraz nagrod─Ö w kategorii ÔÇ×Innovation LeaderboardÔÇŁ. Wdro┼╝one i sprawnie funkcjonuj─ůce koncepcje Sales Online oraz Wirtualny Salon pozwalaj─ů na do┼Ťwiadczenie aut marki ┼áKODA oraz nabycie ich praktycznie bez wychodzenia z domu.

- Jako lider rynku motoryzacyjnego w Polsce realizujemy projekty, dzi─Öki kt├│rym jeste┼Ťmy blisko naszych klient├│w. Dzisiaj kluczow─ů rol─Ö odgrywa digitalizacja, dlatego prowadzone przez nas dzia┼éania marketingowe oraz PR-owe skoncentrowane s─ů na sferze cyfrowej. Nagrody zdobyte podczas tegorocznej gali MARKETING BEST PRACTICE AWARD 2019 s─ů zas┼éug─ů ca┼éego zespo┼éu i dowodem na to, ┼╝e dzi─Öki innowacyjnym pomys┼éom i skutecznym dzia┼éaniom marketingowym klient ma zawsze mark─Ö ┼áKODA na wyci─ůgni─Öcie r─Öki ÔÇô podsumowuje Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ┼áKODA.

Ostatnie newsy