Digitalizacja i rozwój usług w zakresie mobilności cyfrowej są priorytetem w strategii ŠKODY. Marka realizuje inwestycje w nowe technologie i stawia na rozwiązania przyszłości, które odpowiadają na zmieniające się tempo życia oraz rosnące wymagania klientów. Jednym z nich jest nowo powstały, pierwszy w Polsce Digital Showroom ŠKODY.
- Jesteśmy świadkami największej rewolucji w dziejach przemysłu samochodowego. Wkraczamy w erę, w której dominującą rolę odgrywa digitalizacja oraz usługi online. Obserwujemy rynek i jako lider odpowiadamy na zachodzące w nim zmiany oferując naszym klientom najnowsze rozwiązania i technologie. Digital Showroom ŠKODA powstał po to, aby być bliżej klientów ŠKODY, jeszcze lepiej poznać ich potrzeby i sprostać ich oczekiwaniom – komentuje Tomasz Piasny, Dyrektor Działu Rozwoju Sieci Dealerskiej ŠKODA.
Showroom SKODA jest częścią salonu Motorpol Wrocław, zlokalizowanego przy alei Karkonoskiej 81 we Wrocławiu. W salonie znajdują się najnowsze rozwiązania digitalowe oraz narzędzia pozwalające zapoznać się w dogodny sposób z ofertą marki oraz funkcjonalnościami poszczególnych modeli. W przestrzeni showroomu znajduje się multimedialna ściana video, z którą można łączyć się za pomocą iPadów prezentując klientom możliwości samochodów i działanie systemów bezpieczeństwa oraz dokonać konfiguracji wybranego modelu, multimedialny stół dotykowy, który również służy poznaniu poszczególnych funkcji i możliwości modeli z szerokiej oferty marki, specjalne multimedialne standy informacyjne przy samochodach oraz iPady ze specjalną aplikacją, która przez cały proces zakupowy towarzyszy klientowi i jego doradcy.