Klaudyna Gorzan, Kierownik PR marki ŠKODA w VW Group Polska, z nagrodą dla nowej generacji modelu OCTAVIA. Z lewej: Krzysztof Burmajster, redaktor naczelny „Motoru” i „Auto Moto”, z prawej: Wojciech Jurko, zastępca redaktora naczelnego obydwu tytułów.
Podczas 18. edycji plebiscytu motoryzacyjnego Auto Lider czytelnicy tygodnika „Motor” oraz miesięcznika „Auto Moto” głosowali na najlepsze marki i modele samochodowe. Uroczysta gala, na której zostały wręczone główne nagrody, odbyła się 5 lutego w Warszawie. W tegorocznej edycji konkursu oddano aż 110 tysięcy głosów. Czytelnicy wskazywali swoich faworytów łącznie w 14 kategoriach. Nowoczesna i przestronna ŠKODA OCTAVIA czwartej generacji otrzymała statuetkę w kategorii „Premiera motoryzacyjna”.
- Nagroda dla nowej ŠKODY OCTAVIA w kategorii „Premiera motoryzacyjna” do dla nas powód do dużej radości. Cieszymy się, że ikona marki ŠKODA została doceniona przez czytelników. Zwycięstwo w kategorii premiera motoryzacyjna stanowi dowód na to, że już od momentu swojej premiery nowa OCTAVIA zdążyła zyskać dużą sympatię naszych klientów – komentuje Klaudyna Gorzan, PR Manager marki ŠKODA.