Mela Koteluk i Grzegorz Turnau w kampanii samochodów elektrycznych ŠKODY

December 6, 2019
ÔÇ×Co Ci─Ö nap─ÖdzaÔÇŁ ÔÇô to has┼éo nowej kampanii ┼áKODY promuj─ůcej pierwsze samochody elektryczne i hybrydowe w ofercie marki, kt├│re ju┼╝ na pocz─ůtku 2020 roku trafi─ů do pierwszych klient├│w. Twarzami akcji zostali arty┼Ťci Mela Koteluk oraz Grzegorz Turnau. Kampania wystartowa┼éa w listopadzie i potrwa do marca.

┼áKODA odwa┼╝nie wkracza w er─Ö elektryfikacji i technologii przysz┼éo┼Ťci. Dzi─Öki realizowanej strategii kierowcy b─Öd─ů mieli do dyspozycji szerokie portfolio samochod├│w odpowiadaj─ůcych na ich zr├│┼╝nicowane potrzeby. Ju┼╝ teraz marka oferuje dwa modele, kt├│re doskonale odnajd─ů si─Ö na ulicach miast lub w dalszych trasach. Chc─ůc zapozna─ç konsument├│w z mo┼╝liwo┼Ťciami oferowanymi przez mark─Ö, ┼áKODA realizuje kampani─Ö promocyjn─ů z udzia┼éem polskich artyst├│w ÔÇô Meli Koteluk oraz Grzegorza Turnaua.

CITIGOe iV to zwinny miejski samoch├│d nap─Ödzany wy┼é─ůcznie energi─ů elektryczn─ů. W spotach promuj─ůcych ten komfortowy i bezemisyjny model pojawi si─Ö artystka Mela Koteluk, a has┼éem przewodnim b─Ödzie ÔÇ×Nap─Ödzana pozytywn─ů energi─ůÔÇŁ.

SUPERB iV to pierwsza ┼áKODA, pod kt├│rej mask─ů kryj─ů si─Ö dwa silniki. W zale┼╝no┼Ťci od sytuacji i wybranego trybu jazdy pracuj─ů one indywidualnie lub w po┼é─ůczeniu, ┼é─ůcz─ůc korzy┼Ťci zapewniane przez silnik elektryczny i silnik spalinowy. Bohaterem kampanii, pt. ÔÇ×Nowa definicja hybrydyÔÇŁ, promuj─ůcej model SUPERB iV zosta┼é Grzegorz Turnau.

W ramach kampanii ÔÇ×Co Ci─Ö nap─ÖdzaÔÇŁ, kt├│ra wystartowa┼éa pod koniec listopada, zrealizowane zostan─ů szeroko zakrojone dzia┼éania w radiu, telewizji oraz digitalu.

 




Autor zdjęcia Meli Koteluk jest Adam Pluciński.

Ostatnie newsy