Działania marketingowe ŠKODY nagradzane w prestiżowych konkursach Mixx Awards oraz Kreatura 2019

December 5, 2019
┼áKODA po raz kolejny znalaz┼éa si─Ö w┼Ťr├│d marek nagrodzonych za najlepsze kampanie digitalowe w presti┼╝owym konkursie Mixx Awards. Podczas tegorocznej, 13. edycji konkursu, marka zdoby┼éa dwie br─ůzowe statuetki oraz jedno wyr├│┼╝nienie w kategoriach Commerce, Cross Media Integration i Offline Digitizing. Ponadto reklama ÔÇ×Nowa Bovska FABIAÔÇŁ otrzyma┼éa dwie nagrody w og├│lnopolskim konkursie Kreatura wyr├│┼╝niaj─ůcym najbardziej kreatywne kampanie marketingowe.

IAB Polska Mixx Awards to konkurs, w kt├│rym nagradzane s─ů najlepsze digitalowe kampanie marketingowe, ┼é─ůcz─ůce kreatywne idee z efektywnymi rozwi─ůzaniami. 27 listopada, podczas uroczystej gali wr─Öczenia nagr├│d, ┼áKODA otrzyma┼éa dwie br─ůzowe statuetki w kategoriach Commerce i Cross Media Integration oraz jedno wyr├│┼╝nienie w kategorii Offline Digitizing.

Br─ůzow─ů nagrod─Ö w kategorii commerce przyznano marce za kampani─Ö ÔÇ×┼áKODA Sales OnlineÔÇŁ umo┼╝liwiaj─ůc─ů klientom w wygodny spos├│b zakup samochodu w leasingu przez internet. Innowacyjno┼Ť─ç ┼áKODY zosta┼éa doceniona tak┼╝e br─ůzem w kategorii Cross Media Integration, kt├│ry otrzyma┼éa za kampani─Ö ÔÇ×Nowa Bovska FABIAÔÇŁ ÔÇô pierwsz─ů w Polsce wyprodukowan─ů i wyemitowan─ů na ┼╝ywo reklam─Ö, kt├│ra prezentowa┼éa zalety nowej ┼áKODY FABIA.

Wyr├│┼╝nienie w kategorii Offline Digitizing, ┼áKODA otrzyma┼éa za kampani─Ö ÔÇ×┼áKODA Wirtualny Salon i Sales OnlineÔÇŁ, umo┼╝liwiaj─ůc─ů klientom poznawanie i nabywanie samochod├│w marki bez konieczno┼Ťci odwiedzania stacjonarnego salonu.

Reklama ÔÇ×Nowa Bovska FABIAÔÇŁ otrzyma┼éa tak┼╝e nagrody w og├│lnopolskim konkursie Kreatura dla tw├│rc├│w, firm i podmiot├│w, kt├│re na zlecenie lub w ramach promocji w┼éasnej przeprowadzi┼éy kampani─Ö marketingow─ů lub uczestniczy┼éy w jej realizacji. Kampania zosta┼éa wyr├│┼╝niona w kategorii content marketing-branded content oraz dosta┼éa nagrod─Ö specjaln─ů za innowacyjne u┼╝ycie klasycznego medium: pierwszy spot TV live. Za jej realizacj─Ö odpowiada┼éy firmy: ISOBAR Polska, PHD Media Direction Poland oraz Propeller Film.

- Jeste┼Ťmy liderem rynku motoryzacyjnego w Polsce, kt├│ry nie spoczywa na laurach. Wr─Öcz przeciwnie, powo┼éujemy do ┼╝ycia projekty, kt├│re sprawiaj─ů, ┼╝e jeste┼Ťmy blisko naszych klient├│w. Dzisiaj kluczow─ů rol─Ö odgrywa digitalizacja, dlatego prowadzone przez nas dzia┼éania marketingowe skoncentrowane s─ů na sferze cyfrowej lub wykorzystaniu klasycznych medi├│w w niebanalny spos├│b. Jestem przekonany, ┼╝e w nadchodz─ůcym 2020 roku jako zesp├│┼é nie tylko utrzymamy dynamiczne tempo rozwoju, ale zaproponujemy r├│wnie┼╝ nowe, interesuj─ůce rozwi─ůzania ÔÇô podsumowuje Arkadiusz Gwizdek, Dyrektor Marketingu marki ┼áKODA.

Ostatnie newsy