NOWE OBLICZE
Najłatwiej chyba rozpoznać ŠKODĘ FABIA R5 EVO po zmodyfikowanym przednim zderzaku. Główną zmianą są tutaj nowe światła z paskami LED i wyprostowaną dolną krawędzią. Ramka grilla jest również inna – dodano zagięte kąty po bokach. Zmieniono także boki zderzaka – aerodynamiczna krawędź została przeniesiona z góry na połowę jego wysokości.
KARBONOWE ELEMENTY
Kolejną istotną zmianą jest dodanie kilku elementów z włókna węglowego. ŠKODA FABIA R5 EVO ma karbonowe tylne skrzydła, lusterka wsteczne i otwór wentylacyjny na dachu. Karbonowa faktura jest wyraźnie widoczna na wszystkich tych częściach. W poprzednim modelu były one czarne i gładkie.
NOWY TYLNY ZDERZAK I WYDECH
Od tyłu także łatwo rozpoznać nowy model dzięki zmodyfikowanemu kształtowi dolnej części zderzaka. Pomiędzy czarnymi i kolorowymi odcinkami występuje wyraźne załamanie. Rura wydechowa jest nadal umieszczona po środku, ale została wygięta w dół, podczas gdy w poprzedniej ŠKODZIE FABIA R5 była pozioma.
NOWE ZACISKI HAMULCOWE
Prawdziwi znawcy zauważą jeszcze jedną zmianę, szczególnie widoczną w konfiguracji asfaltowej – nowe zaciski hamulcowe. Poprzedni model był wyposażony w zaciski Brembo z czerwonym logo, natomiast ŠKODA FABIA R5 EVO ma zaciski Alcony z białym logo producenta.
PANELE DRZWIOWE
Jeśli odwiedzisz kiedyś park serwisowy i zobaczysz rajdówkę z otwartymi drzwiami, zwróć uwagę na panele drzwiowe. W nowej wersji są czarne (poprzednio były pokryte karbonem), a po ich prawej stronie, tuż obok uchwytu do zamykania, znajduje się szary element z pianki, którego zadaniem jest tłumienie bocznych uderzeń.
Prezentowany materiał dotyczy samochodu rajdowego i ma charakter wyłącznie wizerunkowy. Samochód ten nie jest dostępny w sprzedaży na rynku polskim