Škoda Scala Monte Carlo Bezpieczeństwo
Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera
Chronią kierowcę i pasażera przed obrażeniami w razie wypadku.
Chronią kierowcę i pasażera przed obrażeniami w razie wypadku.
Kolanowa poduszka powietrzna dla kierowcy zapobiega kontaktowi kolan kierowcy z dolną częścią deski rozdzielczej w razie zderzenia czołowego.
Przednie boczne poduszki powietrzne skutecznie chronią miednicę i klatkę piersiową kierowcy i pasażera z przodu w razie uderzeń z boku.
Tylne boczne poduszki powietrzne chronią miednicę i klatkę piersiową pasażerów z tyłu w razie uderzeń z boku.
Kurtyny powietrzne chronią głowy pasażerów w razie uderzeń z boku.
Wszelkie prezentowane informacje, w szczególności zdjęcia, wykresy, specyfikacje, opisy, rysunki lub parametry techniczne, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego oraz nie są wiążące i mogą ulec zmianie bez wcześniejszego powiadomienia. Prezentowane informacje nie stanowią zapewnienia w rozumieniu art. 5561§2 Kodeksu cywilnego. Prezentowane ceny są wyłącznie cenami rekomendowanymi i obejmują podatek VAT (23 %).
Škoda zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w prezentowanych wersjach. Przedstawione detale wyposażenia mogą różnić się od specyfikacji przewidzianej na rynek polski. Zamieszczone zdjęcia mogą przedstawiać wyposażenie opcjonalne. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji pojazdu następuje w umowie sprzedaży, a określenie parametrów technicznych zawiera świadectwo homologacji typu pojazdu. W celu uzyskania najnowszych informacji prosimy kontaktować się z Autoryzowanym Dealerem Marki Škoda.
Od 1 września 2018 r. wszystkie nowe pojazdy wprowadzane do obrotu w Unii Europejskiej muszą być badane i homologowane zgodnie z procedurą WLTP określoną w rozporządzeniu Komisji (UE) 2017/1151. Prezentowane dane dotyczące wartości zużycia paliwa/energii i emisji CO2 są danymi zgodnymi ze świadectwem homologacji typu wyznaczonymi zgodnie z procedurą WLTP. Więcej informacji na temat WLTP na stronie: https://www.skoda-auto.pl/swiat-skody/wltp. Dane na podstawie świadectw homologacji typu. Montaż akcesoriów w pojeździe może mieć wpływ na poziom zużycia paliwa/energii, emisję CO2 lub zasięg oraz może nastąpić najwcześniej po pierwszej rejestracji pojazdu, wyłącznie na Państwa życzenie. Dane na podstawie świadectw homologacji typu.
Wszystkie produkowane obecnie samochody marki Škoda są wykonywane z materiałów spełniających pod względem możliwości odzysku i recyklingu wymagania określone w normie ISO 22628 i są zgodne z europejskimi świadectwami homologacji wydanymi wg dyrektywy 2005/64/WE. Volkswagen Group Polska sp. z o.o. podlega obowiązkowi zapewnienia wszystkim użytkownikom samochodów marki Volkswagen sieci odbioru pojazdów po wycofaniu ich z eksploatacji, zgodnie z wymaganiami ustawy z 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji. Więcej informacji dotyczących ekologii znajdą Państwo na stronach:https://www.skoda-auto.pl/swiat-skody/recycling-samochodow
Parametry przyjęte do kalkulacji raty dostępne są w kalkulatorze. Finalna rata oraz warunki produktu finansowego określona w umowie. Ceny przyjęte do kalkulacji rat dostępne są w salonach Škoda Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Dostępność i warunki produktu mogą ulec zmianie.
Z uwagi na ograniczenia parametrów ekranu, na którym obraz jest wyświetlany, przedstawione kolory mogą nieznacznie różnić się od faktycznych kolorów lakieru i materiałów.
Systemy bezpieczeństwa działają wyłącznie w ramach ich technologicznych granic i nadal niezbędne jest zachowanie należytej ostrożności przez kierowcę. Kierowca musi być w każdej chwili gotowy do przejęcia kontroli nad pojazdem. Systemy wspomagające nie zwalniają go z odpowiedzialności za zachowanie szczególnej ostrożności.
Z wybranych funkcjonalności Škoda Connect można skorzystać po zarejestrowaniu konta na portalu klienta https://skoda-connect.com/ oraz po zainstalowaniu aplikacji mobilnej Škoda Connect na smartfonie. Część funkcjonalności dostępna przez pierwszy rok z możliwością późniejszego przedłużenia na kolejne lata poprzez portal Škoda Connect. Trzeba pamiętać, że wszystkie systemy działają tylko w ramach ich technologicznych granic i nadal niezbędne jest zachowanie ostrożności przez kierowcę.
Zasięg dla samochodów elektrycznych lub zasięg w trybie elektrycznym dla hybryd typu Plug-In może się różnić w zależności od wersji i wyposażenia oraz zamontowanych akcesoriów. W praktyce rzeczywisty zasięg różni się w zależności od stylu jazdy, prędkości, korzystania z dodatkowych odbiorników energii, temperatury zewnętrznej, liczby pasażerów, obciążenia ładunkiem i topografii terenu.